نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3787
-
الف
+

نگاهی به سریال های نوروزی صدا و سیمای ایران در سال 1401

در این گزارش با سریال های نوروز 1401 تلویزیون ایران آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال، نام چندین سریال که برای نشر از صدا و سیمای ایران در ایام نوروز ۱۴۰۱ درنظر گرفته شده اند منتشر شده است.

در ادامه نگاهی داریم به سریال‌هایی که به‌‌صورت قطعی یا احتمالی برای نشر در نوروز ۱۴۰۱ معرفی شده اند.

براساس آنچه تا به امروز اعلام شده بیشتر آثار نوروزی حال و هوای طنز دارند البته از نشر فصل‌های جدید دو کمیدی پرطرف دار تلویزیون یعنی «پایتخت» و «نون خ» خبری نیست، اما «زیرخاکی» در بهار پیش رو نشر خواهد شد.

زیرخاکی

زیر خاکی 3

فصل سوم سریال کمیدی «زیر خاکی» به کارگردانی و نویسندگی «جلیل سامان» برای نمایش نوروزی آماده می‌شود.

قصه این سریال درباره مردی است که دنبال «زیر خاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود.

«پژمان جمشیدی»، «ژاله صامتی»، «نادر فلاح»، «گیتی قاسمی»، «مریم سرمدی»، «خسرو احمدی»، «اکبر رحمتی»، «مهری آل آقا»، «اصغر نقی زاده»، «رایان سرلک»، «ستاره پسیانی»، «هومن برق نورد» و «نسرین نصرتی» از بازیگرانی هستند که در «زیرخاکی» به ایفای نقش می‌پردازند.

خداداد

خداداد

مجموعه تلویزیونی «خداداد» به کارگردانی «علی غفاری» و تهیه کنندگی «سعید سعدی» در ۱۳ قسمت در حال تولید برای نشر در نوروز ۱۴۰۱  است.

داستان این مجموعه در مورد مشکلات مالی و روزمرگی افرادی است که برای به دست آوردن خرج و مخارج زندگی خود تلاش می‌کنند و این مشکلات در قالب روایتی طنز بیان می‌شود و پیام ارزشمندی با موضوع امانت داری، صداقت، حس نوع دوستی و رزق حلال دارد.

«خداداد» در ۵۰ لوکشین فلمبرداری می‌شود که این تنوع و تعدد فضای داخلی و خارجی مکان‌های فلم برداری نیز می‌تواند بر جذابیت سریال تأثیر بگذارد.

در این مجموعه تلویزیونی «رضا ناجی» نقش خداداد را بازی می‌کنند و «علی صبوری» هنرمند مشهدی در نقش «منوچهر» داماد بزرگ خانواده به ایفای نقش می‌پردازد. « پیام دهکردی»، «سوسن پرور»، «سیاوش طهمورث» و «سارا باقری» از دیگر بازیکران «خداداد» هستند.

برف بی صدا می‌بارد

برف بی صدا می بارد

از آنجاست که نشر سریال ۱۰۰ قسمتی «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی «پوریا آذربایجانی» و تهیه کنندگی «محمدرضا شفیعی» از سوم  جدی (دی) شروع شده برخی رسانه‌ها گمانه زنی کرده اند قسمت‌های پایانی «برف بی صدا می‌بارد» در عید ۱۴۰۱ روی آنتن برود.

«برف بی صدا می‌بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که وقایع ده‌های ۷۰،۶۰ و ۹۰ را روایت می‌کند و بازیگرانی چون «فرهاد آئیش»، «الیکا عبدالرزاقی»، «امید روحانی»، «فریبا متخصص»، «مائده طهماسبی»، «پوریا شکیبایی» و «پاشا رستمی» در این سریال ایفای نقش دارند.

خوشنام

خوشنام

سریال «خوشنام» به کارگردانی «علیرضا نجف زاده» از حضور بازیگرانی، چون «حمید لولایی»، «هومن حاجی عبداللهی»، «عباس جمشیدی فر»، «شهره لرستانی»، «فریده سپاه منصور»، «سحر ولدبیگی» و «امیر کربلایی زاده» بهره گرفته است.

داستان این سریال قصه جوانی است که می‌خواهد از گذشته تاریک و ویرانه‌اش بازگردد و به دنبال جبران است که کار راحتی نیست. 

جناب عالی

جناب عالی

سریال کمیدی «جناب عالی» به تهیه کنندگی «مصطفی رضوانی» و کارگردانی «عادل تبریزی» سینماگر مشهدی است. 

فلمبرداری این مجموعه تلویزیونی پس از دوماه به تازگی در تهران به پایان رسیده است و مراحل پس تولید آن که هم زمان با فلم برداری آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

«جناب عالی» به نویسندگی مشترک «عادل تبریزی» و «رویا خسرونجدی» در ۱۵ قسمت تولید می‌شود.

در این سریال جمعی از بازیگران مشهدی، چون «میر محاسبتی»، «محمد الهی»، «کیوان صباغ»، «سروش طاهری»، «امیرحسین رستمی»، «حسین سلیمانی»، «بیژن بنفشه خواه»، «میرطاهر مظلومی»، «مهوش وقاری»، نگیتی معینی»، «رضا بنفشه خواه»، «بیتا سحرخیز» و «منوچهر آذری» ایفای نقش دارند.

دردسر‌های شیرین

دردسرهای شیرین

سریال تلویزیونی «دردسر‌های شیرین» به کارگردانی «سهیل موفق» قرار است نوروز ۱۴۰۱ نشر شود.

این مجموعه با بازی «پوریا پورسرخ» و «مریم مومن» روایتگر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش‌های جدی روبه رو می‌شوند.

«افسانه بایگان»، «رضا توکلی» و «پوراندخت مهیمن» از دیگر بازیگران این سریال  هستند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر